DENTAL İMPLANT

Dental implant nedir?

Dental implant, eksik dişlerin değiştirilmesi için bakım standardı olarak kabul edilir. Bir dental implant, çene kemiğine yerleştirilen ve eksik bir dişin kökünün yerine geçmesi için kemikle kaynaşmasına izin verilen cerrahi bir fikstürdür.

Dental implanta ne zaman ihtiyaç duyarsınız?

Dental implantlar, tek bir dişi, birkaç dişi veya tüm dişleri değiştirmek için kullanılabilir ve kemik yapısını korur, ayrıca çıkarılabilir protezlere göre daha fazla konfor sağlar. Diş değiştirmenin amacı, estetik görünüm ve yaşam kalitesinin yanı sıra dişe fonksiyonunu geri kazandırmaktır.

# Dental implant restorasyon türleri

Dental implantlar, her bir dental implant restorasyonu tipi için dental implantlar üzerinde çeşitli protez kombinasyonlarıdır

# Konvansiyonel (İki Aşamalı) Dental İmplantlar

İki aşamalı prosedür en yaygın uygulanan yöntemdir. İmplant, cerrahi olarak çene kemiğine diş etinin altındaki kemikle birlikte kalacak şekilde yerleştirilir. Diş eti dokusu daha sonra implantı etkiyebilecek kuvvetlerden korumak için dikişlerle kapatılır ve çevre kemik iyileşir ve implanta kaynaşır. İyileşme döneminden (2-6 ay) sonra restorasyonu tutturmak için implantı ortaya çıkarmak amacıyla ikinci bir (küçük) operasyon yapılır.

# Aynı gün implantlar (Geçici Yük Dental İmplantları)

"Aynı gün implantlar veya geçici fonksiyon implantı" olarak da adlandırılan Geçici Yük Dental İmplantlar, implant yerleştirme ile aynı randevu sırasında geçici bir dişin (kuron) yerleştirilmesini sağlar. Dental implant doğal kemiğinizle kaynaşırken ve uzun süreli özel kuron yaklaşık üç ila altı ay içinde yerleştirilirken, hayatınıza ve işinize devam edebilirsiniz

Geçici yerleştirme her hasta ve vaka için uygun değildir, implant uzmanımız sizin için en iyi seçenek hakkında tavsiyede bulunacaktır.